Важливу роль, при виробництві взуття, грає якість і зовнішній вигляд підошви, особливо з натуральної шкіри. Ми підібрали матеріали і технологію, які дозволять створити якісний і красивий уріз.
Всі дії проводяться після приклеювання ранта і каблука з набойкой. Операції можна проводити як до, так і після кріплення верхньої і нижньої частин взуття.
Підготовка
При роботі з шкірою завжди слід пам'ятати, що це натуральний матеріал з пористою структурою. Тому, щоб уникнути ефектів "запікання" торців, необхідна низка шліфовок з постійним зменшенням абразивного зерна. Використовуємо прогумований барабан, на якому зручно швидко змінювати наждачний папір потрібного розміру.
Спочатку використовуємо полотно для грубої обробки. Наприклад №24. Цією операцією вирівнюються нерівності між елементами низу взуття і надається загальна лінія урізу.
Основна шліфування виконується полотном №60-80. Згладжуються вади і виводиться однорідність бічній частині підошви майбутньої взуття.
Фінішне шліфування, для зменшення ворсу і максимальної рівності здійснюється на тому ж барабані з використанням дрібнозернистого полотна №100-120.
Тільки такий край можна вважати підготовленим до фарбування і фінішу.
Фарбування
Отримання рівномірного кольору досягається в кілька етапів.
Використовуючи ґрунтову фарбу арт.1855 ми можемо досягти глибокого проникнення барвника і надання базового тону майбутнього урізу. Наносити можна використовувати губку, валик або пульверизатор. Час просушування 5-10 хв.
Наступним етапом буде просочення для склеювання волокон шкіри. Завдяки цьому матеріалу можна досягти двох важливих моментів. По-перше, зріз набуває монолітність, по-друге, основна фарба рівномірно лягає на поверхню. Наноситися просочення вручну, абсолютно сухим стає через 15-20 хв.
Важлива процедура - "скління" на абразивых колах арт.038 (рівний край) або арт.020VF (край з заокругленнями). Не слід зловживати швидкістю обертання щіток / силою притискання заготовки / часом у уникнення повного закриття пор.
Для фарбування використовується воскова фарба арт.1835. Фарбувати можна будь-яким з доступних способів, при гладко лягати і має гарну адгезію. Наявність воску всередині фарби забезпечить захист від вологи і сяйво готового виробу . При ретельній підготовці та використанні проникаючої фарби, одного нанесення арт.1835 достатньо, щоб отримати суцільний глибокий колір. Час сушіння залежить від умов, але не менше 20 хв.
Щоб додати влогостойкости урізу або надати більший глянець, у фарбу арт.1835 можна додати до 20% емульсії Autolux, яка збільшить щільність покриття за рахунок плівкоутворювачів.
Після висихання, обробити торці х/б щіткою арт. 001. Це створює температурний режим, при якому віск у фарбі плавиться, вирівнюється і перетворюється на монолітне покриття. Швидкість обертання щітки 800-90 об/хв.
на Полірувати м'якої щітки з застосуванням карнаубского воску на швидкості 500 об/хв.
Резюме
Під час підготовки статті, ми орієнтувалися на досягнення максимального результату. Надати необхідний колір, гідрофобність, монолітність і лиск. Нам було цікаво приділити кожному з цих характеристик належну увагу, саме тому технологія вийшла досить ємна і тривала. У виробничих умовах, кожен майстер може модифікувати її і підігнати під свої потреби.
Але в будь-якому випадку, підготовчі операції мають велике значення для отримання яскравого зовнішнього вигляду урізу. Адже "блиск" - це фізичне явище відбивання світла. І чим гладше і рівніше верхній шар, тим сильніше відсвіт.
Далі, відбувається фарбування і фіксації отриманого результату простий в роботі, але дуже ефективною і економічною фарбою арт.1835.